Sabtu, September 25

Hari minggu

Dalam pukul 11 pagi ni adalah waktu yang sedap-sedap bangun bagi seorang anak muda yang mempunyai wawasan. Sebaik celik je mata, mengeliat dua tiga aummm, gua capai botol mineral sebelah tilam dan minum sehingga berselera untuk memulakan hari yang indah ini. Di dalam bilik yang sunyi sepi dengan hanya kedengaran bunyi kipas siling dan sedikit kacau bilau kenderaan di luar sana, gua lihat laptop yang masih berfungsi akibat daripada terlena tatkala menonton siri kegemaran ramai, Supernatural.

Semenjak dua menjak kebelakangan ini, hampir setiap malam gua layan Supernatural ni. Walaupun tak 'menten' hari hari tapi bila ada chance tengok. Cite ni pada gua dia punya stail lain macam sikit. Jalan cerita pun sedap ada sambung menyambung, logik dia jelas dari babak ke babak, flow lancar, dan ending macam buat gua nak tengok lagi dan lagi. Perjalanan cerita yang bersahaja, dikuatkan pulak dengan setting pelakon yang menjadi, gua patut puji Supernatural selayaknya. Lupakan plot cite yang mengarut-ngarut, perkara yang lagi utama ialah pakej keseluruhan drama yang menjadikan gua rela tahan kencing sampai cerita habis.


***

Dah habis cerita pasal Supernatural, sekarang gua jengok fesbuk sekejap. Punch card orang putih la katakan. Kalau senang sikit gua ingat nak tambah entri kat blog.

Lar...tak kan hari minggu gua macam ni je tiap-tiap hari?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan