Selasa, September 14

Menjelang hari raya 4

Ini tips:

macam mana nak tahu raya dah dekat:

kita-kita dapat kad raya,
kita-kita dapat mesej raya,
kita-kita dapat photo raya yang orang-orang ramai tagkan,
pastuh ada banner selamat ari raya berserta gambar wakil rakyat yang tak penah pun melawat kawasan. [ni tempat lain, bukan kat tempat gua],
ada keluar tivi masuk berita kata budak kudung tangan sebab main mercun,
polis-polis buat ops sikap, tak kira jalan, sana-sini,
banyak polis buat roblok,
tokey-tokey kedai banyak buat sale raya,
kaum-kaum hawa sebok menggunakan wang mereka dan bertukar menjadi langsir, baju, sofa, kasut, macam-macam lagi lah,
bazar-bazar ramadan ramai penuh umat manusia daripada pergi masjid semayang terawih,

ermm...hok lain demo tamboh-tamboh sendiri lah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini