Selasa, September 21

Back to 'school'


Sebahagian daripada fungsi stesen-stesen pengangkutan adalah untuk memisahkan orang. Maka guq sekeluarga juga terkena tempiasnya. Gua ingat la KLIA sama, LCCT pun sama, stesen bus lagi la sama. Oh ya, stesen keta api pun sama gak. Nak cerita sini yang gua naik keta api sebab tiket bas habis. Kasi habis cerita, naik je lah keta api. Kuliah letak tepi, 3 hari ponteng, gua harap ada member-member tolong 'back up' sign atenden kat gua.


Kejap lagi sebelum magrib nanti berangkat lah gua mengejar cita - cita yang memerlukan perpisahan. Masih banyak ruang Aidilfitri belum diselongkar. Ternyata benar, dalam setiap cita - cita, memerlukan pengorbanan.

Apa boleh buat, kentalkan saja...doakan gua selamat sampai...Serdang tunggu ambo!

Setengah hari beb atas keta api...Gila...

1 ulasan: