Ahad, Oktober 3

majlis hari raya kolej 15

Anyaman Ketupat, Sulaman Muafakat...

Seperti yang di war war kan...gua nak update tentang majlis sambutan hari raya peringkat kolej gua...kolej 15...

Walaupun sebenarnya agak lambat untuk gua memberi khabar tentang majlis sambutan ini, tapi gua tetap mahu khabarkan. Kenapa lambat? Kerana sebenarnya benda ini telah bermula semalam. Gua di beri amanah handle p.a. system. Gua masih stadi lagi pasal benda-benda nih.

Kena maafkan gua la, kerana tuntutan kerja gua semakin menjadi - jadi. Macam budak umur 2 tahun yang dah pandai berlari, maka setiap bukaan langkahnya mesti nak berlari.

Ya, takda kena mengena. Gua tahu tuh...

Baiklah, sedikit perkongsian tentang majlis nih.


gua tau la keje gua!


kasi angkat itu banner!


belajar kenal huruf...

gambar pasal ni banyak lagi...nanti gua kumpul banyak-banyak...gua upload lagi bila ada masa...


p/s: hal backdrop tak matching dengan sambutan hari raya letak tepi dulu, ni ape hal gua kene amek tugas buat persiapan pentas! huhuh

2 ulasan:

  1. pergh. amik gamba dari blog aku nmpk. tk kredit pn. haha

    BalasPadam
  2. ahaha...okey kredit la kat lu...huhu

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini