Isnin, November 1

ke sungai congkak

ni yang pegi tak sampai separuh, kalau semua pegi rasa-rasa naik air sungai congkak...kah kah kah

Hai. Apa khabar semua? Semoga sihat dan tak ada masalah berat berat macam orang susah. Gua sekarang tengah dalam minggu-minggu genting periksa. Kelas-kelas kena full hadir, baru ada wawasan orang kata. Masa-masa ni dah memang tak ada masa nak suruh kawan sign atenden dan siapa yang ponteng kelas masa-masa genting macam ni boleh kategori spesis boleh di pandang keji. Hahaha...

Masa-masa yang macam ni jugak la budak-budak ikan gua mengada nak pegi bekelah. Masa pukul 1 tengah hari, 27 hari bulan. Kat mana? Sungai Congkak brader...Ulang sekali lagi, Sungai Congkak. Sungai ni terletak jauh-jauh hulu Selangor. Gua memang tak reti betul ngan budak-budak ni. Potong stim gua nak belajar. Diorang bukan tau yang gua ni kene setle repot kimia, buat poster, amali lab, dan ulang kaji pelajaran. Benda-benda macam ni kadang-kadang gua ambil serius. Tapi seserius mana pun gua ada batas dan pantangnya. Dengan langkah yang drastik, gua ambil keputusan kerja-kerja yang bertimbun belakang kira, sekarang bagi laluan gua untuk suka-suka dengan kosmate gua. Amacam? Ada masalah?

Dah jom gerak...

2 ulasan:

  1. beb arituh wa gerak gak g sg congkak. tapi ending g asli camp. ancm best ker? komen skit

    BalasPadam
  2. bleh la...tapi yg jenis xreti brenang ni best la...bleh main2 air je...tmpat lawa...leh wat camping mlm2...bakar2 unggun api...huhuh

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini