Isnin, Julai 12

you, PM?

You, PM? Tak, bukan Perdana Menteri. Bukan jugak Production Manager, tapi U.P.M. Ha'ah, saya di sini.

belajar, pegi kuliah, pakai baju kolar [aku tak buat pon], buat eseiment, senang citer kiranya aku da masuk belajar balik la.

4hr bln...daftar masuk, amek kunci kolej [kolej15]

minggu orientasi...macam haper da...tapi okey la...makanan free je minggu tuh...dengar taklimat...pastu dengar taklimat...pastu dengar taklimat...pastu taklimat...banyak taklimat la minggu tuh...elok tukar minggu perkasa putra jadi minggu taklimat je...

lepas tu boleh pulak demam...demam apa entah...jarang dol gua kene demam cam ni....

buat cheer's...aku paling suka yang lari-lari-lari...kecut perut...hahaha...cam budak...

makan...tak de masalah wat masa nih...semua cukup...mealplan punya pasal...boleh la alas perut untuk sebulan ni...

tapi aku nekad, ini destinasi tepat untuk aku jadi manusia semanusianya. kejar apa yang patut.

berilmu berbakti....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan